Kızım 27 aylık. Bir buçuk ay önce başladım tuvalet eğitimine şimdiye kadar neredeyse 2 3 kere anca söylemiştir tuvaletim geldi diye. Ben yarım saatte yirmi dakikada bir göturursem yapıyor bazende tutup bilerek yere yapıyor. Hiç kizmadım. Kızım yerler pis oluyor annecim tuvalet yapıyoruz diyorum. Ama ben altıma yapıcam diyor. İnat ediyor ne yapsam bilemedim