Kızlar oğlum 37+2de 3960dogdu 2ay kontrolünde 6700gr çıktı çok yiyen bir bebek durduramıyoruz. Emzirme + sağım + mama veriyorum doktor mamayı kes kilosu fazla dedi ama bazen emmemek için direniyor çok ağlıyor biberonla veriyorum sürekli emdiği zamanda sagdığımda süt çıkmıyor bazen mecbur mama veriyorum kesemiyorum , siz ne önerirsiniz memeye gelmemek için krize giriyor , mama günde en fazla 150ml içiyor , tek bir öğünde de 120ml rahat içiyordur. 2aylık bir bebek için çok mu , ilerleyen aylarda kilo sorunu çözülüyor mu