Merhaba arkadaşlar kızım 21 aylık ama hala yürümedi bu durumu yaşayanlar var mı. Ortopedi ve fizik Doktoruna götürdük sıkıntı yok dediler.noroloji doktoru mr istedi hareketlerinde bı sıkıntı yok ama yürüme konusunu bı türlü aşamadik yürümeye yönlendirmeye çalışıyorum ama hiç basmak istemiyor bağırıyor ağlıyor.ama ayağında içe basma var yürümedigi için mi bilmiyorum ne yapmalıyım sizce