Dogudugundan beri aptamil kullanıyorduk anne sutu cok az geliyor gun icinde 2 veye 3 kez aliyo aptamil 6 7 gunde kaka yaptirnaya basladi ve kilo aldirmadi bizde degistirip doktor tavsiesi üzerine simlaca gectik icti yalniz kakasi içtiği gunden beri yesil hasta degil ama yesil kaka yapiyor sizede oldumu mamayi değişirmelimiyi tekrardan anlam veremedim 2 kutu bitirdik ilk alisna surecidir diye onemsemedim ama hala yaptığında renfi yesil oluyor ne yapmaliyim sizce