elarr Doğduğundan beri sırt üstü kafa sağa veye sola yatırdım. Şimdi 3 aylık ama artık kendi dönüyor kafasını falan çeviriyor. Sırt üstü tehlikeli kusması için diyorlar ama nasıl yen yatıracağım
parla__ elarr bende yan yatırmaya korkmuştum ,sırtına yastık koyup ,ya one duserse yüzü kapanırsa diye. Donebilene kadar hep sirt ustu yatirdim. Dönmeyi ogrenince kendi döndü. Sırt ustuyatmasi daha iyi diyen uzmanlar da var ,yan yatması daha riskli diyen
Bebegimm1 elarr reflüsü varsa eğimli yatırın yan koymayın artık tehlikeli dönerse kendini kurtaramayblr
tonymontana elarr kim dedi tehlikeli diye yemin ederim her gun sacma sapan seyler duyuyorum ya g*tleri cok mu buyuk de boyle seyler uyduruyorlar 2 aydir sirtustu yatiyor kizim hic de bisey olmadi en rahat pozisyon yani 3 aylik bebek gece kusmasi mi kaldi ki kussa bile kendini kontrol eder asil yan yatirip arkadan desteklemek tehlikeli
denimomy elarr sakın battaniye yastık koymayın ilk bir yıl özellikle çok tehlikeli sırt üstü yatış güvenli
elarr denimomy koymuyorum zaten çekiyor onları yüzüne falan, elimden geldiğince gazını çıkarıyorum yedirip hemen yatırmıyorum kusacaksa kusuyor zaten o ara. Yatarken kafasını yan yapsamda gece düz dönmüş olabiliyor ama korkuyorum
berfns Tam tersi aslında sırtüstü yatırmak daha güvenilir çünkü yan yatırdığın zaman hele de yanında battaniye yastık gibi ve herhangi bir şey varsa onları alıp nefessiz kalabilme ihtimali çok yüksek o yüzden doktorlar ilk bir yıl boyunca asla yastık ve yorgan battaniye kabul etmiyorlar bebeğin yanında zaten kusma sıkıntısı şöyle ki bebek yaşı ilerledikçe yani ayı ilerledikçe reflüsü azalıyor Eğer çok korkuyorsan reflü yatağı tarzı bir şeyde ya da başını biraz daha dik olacak şekilde yatırabilirsin ama kesinlikle yan yatırıp sırtına yastık yorgan battaniye bu şekil bir yatış pozisyonu sakın yapma çok tehlikeli
organikirmik elarr sırt üstü daha güvenilirdir aksine. 3 aylık bebeği de bir tarafına dönük yatıramazsınız döner zaten