ulsy123 gece beslemesini kesin bence çocuğunuz büyümüş artık ihtiyacı yokki. Önce onu halledin. Sonra tuvalet eğitimine başlatın. Şuan erken. Ben 31 aylıkken başladım 1,5 ay oldu ancak rayına oturuyor diyebilirim. Kolay bir süreç değil. Eğitim için bana küçük geldi çok zorlanırsınız.