Hilalipek 2 tane gül gibi kız çocuk büyüttüm .ne atak ,ne diş ağrıları,ne gece uyanmaları,ne sendrom hiçbirşey yaşamadım.ama bunu çok dillendirmiş olacağım ki 1 yaşında oğlum var hepsinin hıncını çıkarıyor gibi.her çocuk asla bir değil bunu bilin.maddi durumunuz elveriyorsa kreşe verin derim.okul çocukları yola getiriyor gerçekten arkadaşlarımın çocuklarından biliyorum.eğer yoksa ve huyu böyle ise bi 6yaşı bulur ki oda okula başlama dönemi.