Mutluebeveyn ameliyat sürecim çok güzel geçti. Ben hiç ameliyat olmadığım için daha önce. Karnımın içi çok temizmiş. O yüzden doktorun da işi kolay olmuş. Diren bile takılmadı bir gece kaldım ertesi sabah çıktım. Dikişlerim hemen iyileşti ameliyat sonrası antibiyotik bile kullanmadım emzirdiğim için. Ama şöyle ameliyat sonrası sürekli yürüyüş yaptım her akşam yarımsaat kırk dk eşimle kızımla yürüyüş yaptık o da etkili oldu bence çabuk iyileşmemde. Mart ayında ameliyat olmuştum. Şimdi hiçbir sıkıntım yok.