Selam kızlar yaklaşık 4 haftalık hamileyim biraz önce yürüyüşe çıkmıştık 4 yaşındaki oğlum yoruldu birden unutup kucağıma aldım 1-2 dk taşıdım sonra indirdim ama o andan itibaren karnımda kalp atışı gibi bi atma bi rahatsızlık ve nefes darlığı yaşıyorum kanama yok yürüyüşten kaynaklı olabilir mi yoksa düşük filan durumu mu var çok korktum ne yapsam bilgisi olan var mı ?