Kızlar selam, bebeğim 44 günlük vajinal doğum yaptım. İlk zamanlar mecburen popo üstüne oturmam gerekti dik durmadığım zaman bebeğim ememiyordu. 30.günden sonra dikişlerimin olduğu yerde yoğun yanma ve batma sorunu yaşıyorum. Aynısını yaşayan oldu mu, nasıl geçti ağrılarınız ?