Naciyeylmz Kızlar pastaciya pasta fiyatı sordum biri 800 biri 750 dedi bana mi yüksek geldi yoksa piyasa öyle mi artik
papatyam-34 Naciyeylmz Geçen küçük boy pastayı 600 tl ye aldım 🥲 bana normal geldi hatta geçen sene oğluma pasta yaptırdım oda 1000 küsür falandı
Nacafa Nisan ayında süslemesini kendim yaptığım sadece şanti ile kaplanmış pastaya 700 tl verdim. İstediğim tasarımı yaptırsam 1800 tl ödeyecektim bence fiyat uygun
SheDoesntCare Naciyeylmz normal biz geçenlerde Türkiye tatile geldik Antalya’da iki dondurma 400 tlydi şok olmuştum ama şimdi sizin söylediğiniz fiyat gayet normal geldi