Bebeğim 2 yaşında (24 aylık), 2 ay önce tuvalet eğitimi vermiştim herşey yolunda sıkıntı yok geceleri çişe kaldırıyorum 1-2 kere ama bazen benim kaldırmama fırsat vermeden yatağa işiyor kaç kere oldu bu yani eğitim alan bi çocuk 2 hafta içinde gece çişe bile kaldırmıyorlarmış kendi gelirse kalkıp söylüyormuş. Benim ki yapıyor bide rahatsız olmadan uyuyor. Bezliyken bile taşınca rahatsız olup uyanıyordu. Var mı böyle bi durum yaşayan çözüm bulan ?