Benim bebeğimde 7 aylık bende işe başlayacağım anne sütü almıyor ek gıda da iştahsız.mama hiç kabul etmedi biberonda istemiyor, uyku desen zor bir bebek kimi zaman ayakta kucağımda sallayarak kimi zaman bebek arabasında uyutuyorum ve maalesef rutin oluşturamadım. Kendi kendine uyumayı da bilmiyor çok hırçınlaşıyor. Annem bakacak ve ne yapacağım bilmiyorum 8 3 gibi çalışacağım. Ne yapacağım hiç bilmiyorum var bir yolu 😞