Ben hep klasik yemekler yapıyorum ve sıkıldım. Etli nohut, etli fasulye, yeşil fasulye, karnıyarık, bezelye, barbunya pilaki, köfteli patates yemeği, biber dolması, fırında tavuk patates, mantar sote,. Bunları saydım ki değişik şeyler söyleyin. İnternette ne güzel değişik yemek yapıyorlar. Çok özeniyorum ama 2 çocukla da yapamıyorum. Mesela mantı yapmak istiyorum ama çok sürer diye yapmıyorum. Hiç yapmadım. Hamur yoğurmasını bile bilmiyorum 🥺