Bebegim 9 ay 23 günlük. Ek gida ile pek arası yok zorla yediriyorum ve anne sutu alıyor. Biberona alıştırmaya çalışmıştım ama sevmemişti bu ara nedense stresten üzüntüden sütüm azaldı bebegim doymuyor zaten bi enfeksiyon atlattık topsrlanma sürecinde. Bu aylarda biberona ve mamaya alıştıran oldu mu nasıl yapmalıyım hangi mamayi sever