Arkadaşlar, daha önce (2 ay önce) sağıp buzluğa attığım anne sütlerimi şimdi kullanmak istiyorum. Ama kokusunda hafif ekşimsilik var. Çok yoğun değil ama 4-5 paket sütümü attım bu yüzden. :( Buzluktaki anne sütünün bozulup bozulmadığını nasıl anlarım? Kokusu dışında nasıl belirti olur?