Kızlar bebeğim 19 aylık emziriyorum ve emzik de kullanıyor. henüz emmeyi bıraktırmayı düşünmüyorum. Sizce emzik kullanmayı emzirmeyi sonlandırmadan önce mi bıraktırmalıyım sonra mı? Çoğu insan emerken bırakmaz diyor fakat emmeyi bıraktıktan sonra daha çok emziğine bağlanırsa diye endişe ediyorum