Kızlar iyi akşamlar 🌙 öncelikle mutlu ve huzurlu haftasonlariniz olsun 😌 oğlum 7 aylık dün aşısı vardi izlenimi yapıldı doktor az kilo almış dedi. Kıyafetini ve bezini sayarmazsak 6800 kilosu 65 cm boyu doktor persentil tablosuna göre baya düşük dedi. Vitaminle çinko verdi kullanmaya başladık😌 sebze ve bakliyat yemiyor napabilirim 20 gün kullan tekrar gel eğer hala kilo almamissa kilo aldırıcı mama yazarız dedi😞