dbtn o halde bir doktora gösterin. O dönem ben bilemedim yenidoğanken bir iki öpmüştüm anneden bir şey olmaz diyerek ama oldu, öpmeyi bıraktığım halde artmaya da devam etmişti. Sonra yatıştı ama biraz zaman aldı, min 10 gün belki 2-3 haftada ancak geçti. Ben yine de doktora göstermiştim o da temiz tutun ve mustelanın vs bebek kremleri var onlardan sürün yüzüne demişti. Öyle de yapmıştım. Günde iki kez ebebeğin bebek pamuklarını suyla ıslatıp yüzünü silin mutlaka ya da sivilce nerede varsa