Bebegim memeyi emmeye başladıktan 4 5 dakika sonra öğürüyor ve sonra emmeye devam etmek istemiyor. Doymadan ayrıldığı için memeden 40dakika sonra yine emmek istiyor yine aynısı oluyor. Doktor reflu dedi. Bebegi reflu olup bu sekilde öğurmesi olan var mı? Çok üzülüyorum. Memeyi bırakır diye korkuyorum. Sütüm de biraz hızlı akıyor