Eduscho denedim lila olan hariç mavi ve siyahını beğendim ama gereksiz pahalandı birden. Tchibo espressodan zevk alamadım. Aşırı Sert ve acı kahve seviyorum. Kahve dünyasının espresso çekirdeği var onu deneyen var ki uygun gibide? Ve Rossmann kahvesini. Onun haricinde önere bileceğiniz çekirdek var mı ? Lütfen sert ve çok kavrulmuş olsun yumuşak içim sevmiyorum.