Kızlar 2 yeğenim var ikisininde dogum günlerinde ikisinede hediye alıyorum her sene oyuncak,yağmurluk,kiyafet bir cok seyi aldim ayrıca normal görüşmelerimizde onlar gelince yada ben gidince mutlaka hediye aliyorum ama bu dogum gününde tıkandım resmen küçük olana scotter aldim büyüğe ne alacağımı bilmiyorum ayakkabı yeni almışlar ihtiyaç yokmuş kiyafet daha geçen hafta yanlarına giderken aldim büyük yeğenim 4bucuk yaşında ne alabilirim? Varmı değişik önerileriniz