Merhaba, oğlum 17 aylık dünden beri gözünün içi kırmızı ve kenarında su gibi bir birikinti var sulu çapak gibi. Haftasonu olduğu için doktora götüremedim pazartesi randevu aldım ama serum fizyolojik uygulasam yabancı madde falan ya da enfeksiyon olabilirse temizler mi