Kızım 3 buçuk yaşında bı ara çok tablet izlerdi ama kestim sonrasında 5 ay önce sadece telefona ve TV ye bakarken gözlerini sureklio açıp kapatik kirpiyodu Dr goturdum Dr gozlerinde bişey yok hafif aleriji ve kuruluk oluşmuş dedi damla verdi geçti iki gündür yine yapiyo ve TV telefon acmiyorum yinede yapıyor çok fazka dışarı cikartim yine yapiyo canım çok sikıldi aranızda böyle bı durum yaşayan oldumu gectimi lütfen