Pirasalipuding alinmom ilk yaramazlığı sudokremi her yerine boca etmişti 😅Allahtan ağzında emzik varmışta yemeye çalışmamış. Hatıra kalsın diye çizdirmiştim ama az görünüyor normalde her yeri krem 😂
asrinhatasi alinmom ay başlığı görünce bebek spasında bişey yaşandı sandım. 😞. Pişik kremlerini sürme konusunda aşırı ustalar 😅🌸
kubra00k İyi ki kremi yemedi. Benim oğlum olsa yerdi😀 benimkinden gözümi ayırmıyorum hiçbir yaramazlık yapmaya fırsatı olmuyor 😁