Kızlar selam bebeğim 26 günlük ve uykudan nefret ediyo desem yeridir. Oğlum hiç böyle değildi hep uyurdu buysa tam tersi, bu gece 2:30 ta uyandı 5:30 a kadar uyumadı, yatınca ağlıyo kucakta dursa ağlıyo çiş kaka yapıyo gaz çıkarıyo onlarla alakalı derdi yok. Sonra 6;45 te uyandı zar zor 2 saat sonra uyudu, sonra 10 da kalktı 11 gibi tekrar uyudu, Öğlen 12 de uyandığında ise 5 te uyudu 1 saat kadar şuan hala uyanık. Uyanık kaldığı sürede asla durmuyo ne yapıcam saf oldum iyice çok yoruldum