Geçenlerde çocuk hakkı diye post açmıştım halâ aklım orda. Halam,anneannem para vermişleri 500er tl onu annemlerde ihtiyaçları aldık. Kaşar,çamaşır suyu,yumuşatıcı vs aldım. Bilmiyordum çocuğun hakkı olduğunu harcadım. Geri yerine koysam kat kat fazlasını aynı yerine geçer mi