yarenclk Merhabalar, benim de kızım 6 ay 6 günlük. 5 ay 20 günlükken tadımlara başladık doktorumuzun önerisiyle. Tatlı patates/ kabak / havuç / kırmızı biber / avokado/ elma / armut / muz vs hepsini tadım zamanı sadece buharda pişirip ezerek, meyveleri de cam rende de rendeleyerek verdim. Bi kaç gündür de kahvaltıda avokado içine tahin koyup ceviz rendeliyorum, irmik lapası yapıp içine armut rendesi ekliyorum yanına da cok az lor peyniri koyuyorum mesela. Bu kahvaltı öğünü oluyor. Gün içinde de meyve püre aparatına muz ezip koyup eline veriyorum gibi. 1 ana öğün bi ara öğün şeklinde ilerliyoruz. Önceliğimiz hala anne sütü ya da formül mama. Aradan biraz zaman geçince 2 ana öğün 1 ara öğüne gecicez