Mariposa Sema4444 kisinin bunyesine gore degisir. İlk sezaryen doğumumda 10 gunde toparlanmistim. İkinci dogumumda bir haftada tamamen iyilesmistim. ameliyatliyim psikolojisi ile kendinizi salmazsaniz çabuk toparlanirsiniz
sek_kahve Sema4444 2.haftamda merdivenleri koşarak inip çıkabiliyordum. Kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum
2Princess1Mom Sema4444 3. Gün kimse yanımda kalmadı eşim ve bendik sadece. 7. Gün herşeyi kendim yapmaya başladım. Onun öncesinde eşimin desteğiyle kalkıp oturabiliyordum. 16. Gün bu gün hiç ameliyat olmamış gibiyim. Çok şükür ağrı acı hiç bir şey yok. 😊
loveboymomy İlk doğumum normal olmuştu ikinci sezeryan doğumun ertesi gün hastaneden çıktım ve hemen ayaklandim hiç yatmadım. Tabi ağrı acı vardı onun da geçmesi 3 gün buldu.
minikmucizemm19 Bünyeye gore degısır canım ben 1 haftada tamamen ayaklanmıstjm hastanede de bebegımle ilgilendim ama tabıkı ağrılarım vardı
edooossselos Sema4444 Sema4444 merhaba 5.gun doktor kontrolune gittigimizde hala dikislerim aciyordu bir kac gun sonra baya gecti 10.gun tamamen iyilestim diyebilirim yuz ustu uyumaya is yapmaya basladim. ama karnimin icinde hala aci var o kirk gun sonra geciyormus
nura97 Kisiye gore degisir belki de. Ben iki hafta zorlandim. Sonra daha kolaylasti. O iki hafta da korse kullandim , korse kullanirken oturup kalkmak daha kolaydi.
eymenku Sema4444 6-7 günde kalkıp oturması daha kolay hale geldi 20 gün sonra hiç sezeryan olmamış gibiydim
loveboymomy alebusbus_ normal doğum çok zordu 3 gün sancı sonrası doğdu. Sezeryan çok daha kolaydi ne olduğunu anlamadan bebek kucağımdaydi. Sonrası da kolay geçti.
Hry-ayhn26 2 yıl önce doğum yaptım sürekli hareket ettim için ağrım sızım vb olmadı eve geldimde de yere oturup kalkmistim ben ama tabi kişiden kişiye değişiyor 10 güne topluyor bazıları bazıları daha uzun