5.5 aylık bebeğim var 3.aydan beri meme reddi yaşıyoruz uykuya geçerken emziiriyorum ama o kadar yoruldum ki aç olduğu için uykuya da zor geçiyor bugün sağdım şırıngayla verdim ne zaman geçecek ne zaman memeye bagımlı olacak valla yoruldum düzelecek mi birşey söyleyin bazen diyorum mama vereyim çok yorucu