Merhaba kızlar ana okulu için kayıt yaptıranlar var mı acaba? Çünkü bazı Okul lar çoktan kayıtları açmış bizim kayıtlar 5 Ağustos’ta açılıyor birkaç kişiyle konuştum Çok yüksek meblağlar istiyorlar kayıt için yani benim onu verecek hiç durumum yok. tamam aylık olarak bir aidat verilir o Tamam ama kayıt sırasında ben 3 4 bin ödeme yapamam. mesela geçen bir arkadaşımla konuştum kayıt sırasında 3.500 TL ödeme yapmış işte oyuncaklar yenilenecek bilmem ne yapılacak falan filan yani Sizde de öyle bir durum oldu mu merak ediyorum?