aysegul466 çok sağolun çok zorlanacağız ama başka çaremiz kalmadı maalesef, çünkü kiramiz 20 . Ve gerçekten öyle bir yerde yaşıyoruz ki asla bu kadar yüksek olmamalı ama burda ki insanlar çok vicdansız , en azından 8 ay sonra alabilirsek kira yerine bunu Ödemiş olacağız ve iki sene sonra ev bizim olacak