Kızım 2 aylık olmak üzere. Plansız bir gebelikti ve ben evlendikten 1 ay sonra hamile kaldığımı öğrendim. Hamilelikte psikolojik olarak çok zorlandım, kızım doğmak istemedi geç doğdu, doğum zorluydu son anda sezaryene döndüm. Berbat bir lohusalık geçiriyorum, göğüs uçlarım sürekli yara ve geçmiyor bu yüzden emzirmek bile istemiyorum. Az önce emzirirken yine canımdan can gitti ve direk aklıma eşimin zar zor minnetle korunması geldi. Tüm bu yaşadıklarımdan sonra tekrar bunları yaşamak istemiyorum. Kızımı çok seviyorum ama tekrar kaldırabilecek gücüm asla yok. Böyle zorlandıkça eşime saldırasım geliyor, böyle devam ederse o her ne kadar itiraz etse de kendi yöntemlerimle korunacağım galiba