Kızlar bi aya dayımın oğlu evleniyor. Kına düğün bir arada olacak. Düğünün sonuna doğru da kaftan giyecekmiş gelinimiz bordoymuş rengi de. Bi elbise beğendim bordo🥹taş tuş yok ama dümdüz bordo kendime de aşırı yakıştırıyorum. Yani bu arada konusu da geçti sorun olmaz dendi ama ben arada kaldım salon düğünü olmayacak kır olacak bir de artık sona doğru olacağı için bizbize kalırız gibime geliyor kına için. Ne diyorsunuz ayıp mı olur