Ben ve eşim dönüşümlü bakıyoruz. Destek kimsemiz yok. Eşimde bende çalışıyoruz. Kızım 3 yaşında.gündüz uyumuyor kesinlikle ama 5 dk yerine oturmuyor. Ona bağırmamak için vurmamak için antidepresana başladım. Hiç söz dinlemiyor. Atıyorum kızım oraya çıkma diyorum çıkıyor. Elimi kesinlikle tutmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Dövmedim. ceza veriyorum ama umrunda değil.