Benim kızımda da var hem doktora hem diş doktoruna götürdük ikiside şimdilik birşey yapmayacaz 4-5 yaşına kadar kontrol edecez dediler konuşmasına yemesine engel bir durum yok şuan 2 yaş 8 aylık bayağı yaklaştı dişler birbirine ilk çıktığında çok ayrıktı şuan ufacık bir boşluk var dişleri arasında umarım kestirmeye gerek kalmaz