Bebeğim bezini almaya kalktığımda 1 saniyelik ihmalle yataktan düştü. Kendisi 65 cm yatak 64 falan sırt üstüydü aldığımda zemin parke. Şimdi doktora gideceğim ama başına gelen var mı cok korkuyorum. hareketleri normal biraz ağlayıp sustu şişlik morarma da yok bir yerinde.