Gamzelikiz_34 oguzunannesi2025 işte bazı insanlar zayıflar kilo almak isterler bazı insanlar kiloludur zayıflamak ister ama bence ortaları güzel şu an çok iyisin bence gerek bulma🥰
Gamzelikiz_34 Deletedmom_289 boyunuzun olduğu için öyle görünüyor kendince bir sıkıntın yoksa sağlık açısından gerek bulma eğer sağlık açısından sıkıntı varsa yap canım benim🥰
mamacitaa_ Gamzelikiz_34 yok valla yapmiyorum diyet filan ya. önceki yıllar çok yaptım verdim de 74 lere kadar da indim ama süreklilik isteyen bir durum diyet vs. şimdilik Allah’a emanet 😂🤧 ama bakalım bayagidir öğle ne yesem o , akşam yemiyorum
Sogukbaklava Gamzelikiz_34 Evlenirken 49 kiloydum stresten düştüm o kiloya. Normalde 55 56 ydım. 5 6 ay önce kilo aldım 68 i gördüm . 40 günde 7 kilo verdim şu an 61 olmam lazım 😂
Sogukbaklava Gamzelikiz_34 diyet hiç bi zaman yapmadım. Canım isterse yerim istemezse gavur gibi yemem . Yapı olarak zaten çok yiyen biri değilim. 59 60 iyidir fazla verdğim zaman yüzümden gidiyo boyum 164.
siladgnchdr Gamzelikiz_34 58 falandım 10 haftalık hamileyim şuan 67 doğumdan sonra tempo bekliyor beni 😂🥹
Gamzelikiz_34 siladgnchdr dur bir tanem sen bir güzel çocuğunu kucağına al zaten emzirdiğin zaman da yapamazsın şimdilik sen kal böyle bu arada Rabbim tez vakitte kucağına almayı nasip etsin🥰🌺
papatyam-34 Gamzelikiz_34 Yok valla zaten hep 55-60 kilo olmak istiyordum şimdi istediğim kilodayım sadece sezaryen göbeğim biraz rahatsız ediyor ama diyet yapmak için de iradesizim 🙈
Gamzelikiz_34 Sogukbaklava nasıl istiyorsan bence öyle yap canım benim kendini iyi hissediyorsan hiç sorun yok zaten🥰
Gamzelikiz_34 cicimomy emziriyorsan sıkıntı şu an yapma canım zaten çocuk emziriyorsun kestiğin zaman yaparsın🥰🥰🥰 kafana takma her daim mükemmelsin