Oğlum 3,5 aylık dolaba önceden sağdığım sütleri koymuştum ( 3 aydan sonra tesiri yok oluyormuş) dünden bu yana biberonla vermeye başladım günde 2 poşet verince de beni emer gibi yapıyor emmiyor etrafa bakıyor
Ama benim sütümde azaldığı için dolaptaki sütleri vermeye başladım bebeği emzirmeden sağınca 60 cc çıkıyor ne yapacağım