Cigdem61 sinemaryamert 11 aylık tek kelimeler başladı 16 aylık ikili şuan 20 aylık 3-4 kelimelik cümleler kuruyor ama her harf ve kelime tam net değil tabii
maygirl sinemaryamert akıcı uzun cumleler halinde konusması 22 aylik iken oldu.2li cumle gecisleri 17 18 aylık iken.ilk kelimeleri 8.ay sonu 9.ay.
Zlm sinemaryamert 1 yaşında saydığımda 30 küsür kelimesi vardı 15 aylık ikili 18 aylık 3 lü cümleler kuruyodu. 20 aylıktan beri normal konuşuyo.
myavocado sinemaryamert 11 aylık, baba, mama, bu gibi tek tük sesleri çıkarıyor. Ama içlerinden sadece mamayı anlamlı ve bilinçli şekilde söylüyor şimdilik.
Cigdem61 bisenakillisinzaten inanın hiçbir şey. Bir kızım var büyük 6.5 yaşında onda çok kitap okumuştum o da çok severdi baya erken konuşmaya başlamıştı 20 aylıkken şarkı söylediği videolar var. ama oğlum hiç ilgili değil kitaplarla benimde vaktim olmuyo. Kızımın konuşmayı çok sevmesi ve sürekli konuşması etkili oldu diye düşünüyorum ben. Ayına uygun kelime sayısı varsa dert etmeyin
forumgurmesi 18 19 aylıkken 2li cümleler kuruyordu. 2 yaşına girdikten sonra 3lü cümleleri bir anda çoğaldı Şuan 28 aylık tamamen konuşuyor.