Merhabalar. 7 aydır falan geçmeyen mide bulantılarım var bu beni çok etkilemediği için doktora gitmemiştim. Ama son 1 aydır geçmeyen ishalim var 1 gün ishalim 2 gün iyyim. Ama karın ağrısı sürekli var hiç geçmiyor. Her an ishal olacakmış gibi bir karın ağrısı. Gitmedigim doktor kalmadı acil dahiliye en son gastroenteroloji ye gittim kan aldı idrar tahlili istedi hepsi temiz. Çölyak ile ilgili bir test istedi onun sonucunu bekliyorum. Gerçekten hayat kalitem sıfır ve moralim bozuk ne ilaç veriyorlar ne bişey. Ne olduğunu da bulamadılar USG de de bişey yok en son endoskopi kolonoskopi yapacak sanırım. Bu durumu yaşayıp bir çözüm bulan var mı?