Ya 3 gündür ateşle ugrasıyorum daha önce post açmıştım 3. Gün bugün 37 lerde gezen bir ateşi var 4 saat arayla 3 farklı surup veriyorum 36 ları daha net göremedik ve bu süre icinde cocugum kakasını yapmıyor 3 gün oldu napıcam ya ateşten dolayı tam beslenemiyor emiyor devamlı bugün çorba içirdim biraz mercimek suyu da güzel içiyor ama 💩 yok dün zeytinyağı içirdim fayda eder diye yine yok var mı öneriniz acaba 19 aylık