Deletedmom090 Pardon postları karıstırmısım 🙈🙈 Yanlıs cvp yazmısım. Oğluştan akıl kalmadı 😊 Damlanın 3.aydan sonra kullanılmasının uygun olmadıgını , bırakılırsa gaz cıkarmayı daha ıyı öğrenıcegını söylemıstı doktorum. 2 aylıktı sanırım gaz damlalarını bıraktıgımda. 2 hafta ne cektıgımı anlatamam 🤦🏼♀️ Ama şuan şükür sorunumuz çözüldü