Gmzce merhaba benim bebeğim hiç tutmadı doğduğundan beri meme ucum küçük olduğu için. Ben en başından beri sağıyorum ama söylemeliyim ki sağmak yorucu ve sıkıcı bir süreç. O süre zarfında bebekten uzak kalıyorsunuz. Emzirme gibi bir bağınız olmuyo maalesef. Eğer memeye çevirirseniz sizin için daha kolay olur ama olmuyorsa şuan çok erken dönemde olduğunuz için 8 defa sağmanızı öneririm günde. 6. Aydan sonra 6ya düşürebilirsiniz. Hayır sütüm yettiği için mama vermedim. 1 yaşına girmek üzere.