Hayretler içerisinde okuyorum yazdıklarınızı, bir kaynana ve kayınpederin en kötüsü var belki başımda. Mahkemelik mi olmadık bana o. mı demediler ikinci el kadın mı demediler daha neler neler. Ben kendi iyi niyetimle ezdim onları. Yok ettim kötülüklerini. Hala sevemiyorum onları, gram sevgi yok içimde. Beni babamı öldürmekle tehdit eden bir adam benim kayınpederim. Ama şimdi.. benim gözlerime bakıp kızım diyor ikisi de. Asla anne baba diyemedim onlara, demem de. Ama saygıda da kusur etmem. Belki bazıları ne gurursuzmuşsun diyebilir. Ben sadece eşimi çok seviyorum, ailemi yuvamı çok seviyorum ve ben her şeyi unuttuğum (en azından öyle sandıkları için) için eşimle de çok mutluyum. Herkese de bunu tavsiye ediyorum, affetmeyi bilin. Kendiniz mutlu olursunuz.