876 siladgnchdr müthiş yaa benim kızım 1 yaşına giricek kararsızım anlamıyor acaba yapsam mı doğum günü yoksa evde mi kutlasam
876 Sogukbaklava siladgnchdr [silindi] Kendim içinde bu elbiselerde karasız kaldım acaba krem mi yoksa pembemi birde modelleri ayy Allah’ım seçemiyorum
876 Sogukbaklava [silindi] siladgnchdr Bende bu konseptler var çok kararsızım bı bakın kızlar sizce hangisi olmalı kızım 1 yaşına giricek 3 lü sütunlar da çok hoşuma gitti eklemek istedim
Sogukbaklava 876 Ben 1 yaş çok sade yapmıştım beyaz dı hersey . 2 yaşta öyle sonrasında kendileri istiyo zaten şu karakter bu renk bilmem ne diye.