umayin Selam kızlar bebegım doğduğundan berı hipp kullanıyorduk son günlerde ıcmek ıstemıyor anne sütünü uçuyor mamayı verince kesınlıkle almıyor sözlerde böyle problem oldumu yerıne ne kullanabılırız bebeklerın sevdıgı mamalar nedır
Selin3434 umayin hipp mama da kilo alımı nasıldı, aptamilin mamasını bebekler seviyor genelde pronutra olanı .
fdn25 Selin3434 ben üç buçuk ay hipp kullandım kilo, boy üst sınırdaydı fakat üç buçuk aydan sonra bebeğimde alerji yaptı
umayin Selin3434 yanı öyle bır aşırı kılo alımı olmadı zaten çoğunlukla anne sütü ek yapıyorum kılo öyle aldırmadı bence