mery27 ozdenizzz ebebek markası yeni çıktı sayılır molfixten geçiş yaptım sizdirmiyor iz yapmıyor pişik yapmadi fiyatida uygun
ozdenizzz ayisit ikiz bebeğim olduğu için direkt prima ya geçemedim biraz diğer ürünleri denicem fakat galiba sonumuz prima gibi
50krsvertirreekk ozdenizzz e bebeğin pofy bezi şimdi e bebekten geldim 4 paket aldım denemek için almıştım bayağı memnun kaldık bugün gittim yine aldım
ayisit ozdenizzz ben sleepy denedim molfix uzun süre kullandım ama kanamalı pişik yapmaya başladı 7 aydır prima kullanıyorum 2-3 defa anca pişik oldu