Merhaba kızlar, bebegim 3 ay 9 günlük. Şuana kadar sadece anne sütü aldı son aylık kontrolde 800 gr almış önceki iki ay aylık 1200 gr civarı almıştı. Ama bebeğim son üç dört gündür akşamları aşırı ağlamaya başladı. Doymadığını düşünerek sadece uyku öncesi iki gece mama verdim. Sakinleserek uyudu :( hep böyle mi devam etmeliyim acaba doktor bir şey demedi ne yapayım bilmiyorum