Kızlar bebeğim 16 aylık olacak yaklaşık 2 haftadır gece emmesini kestim şimdi sıra gündüz de uykuya emerek dalıyor iki gündür gündüzü de kesmeye çalışıyorum ama aşırı aşırı huysuz oldu bu gece çok beterdi kalkıp sebepsiz bağıra bağıra ağladı sanki bi yerini sıkmışım gibi o derece gündüz de ağlayıp duruyor vermedim şimdiye kadar oyaladım ama şuan verdim çok üzüldüm çünkü meme kesiyorum diye mi böyle ya bi beni aydınlatın 😵💫